tisdag 4 maj 2010

Fem år senare

Dags att sparka igång bloggen. Lustigt: på hösten 2005 hade jag och min gamle vän Bosse D ett seminarium ute på Stockholmsmässan på temat "idémarknadsföring".
Tyvärr blev det ingen större succé, mycket beroende på att det var fel tidpunkt (mycket tidigt på morgonen) , fel lokal (stor som en flyghangar) och dessutom hade många deltagare valt att hoppa in på vårt pass, dagens första, för att på så sätt få andra förmåner. En förutsättning för dessa bonusar var att man "betat av" några seminarier. Nog med bortförklaringar. Vårt seminarium var inte världens mest spännande, men jag tog som en särskild punkt upp framtidens medier: BLOGG, WEBCAST, PODCAST m m . Nya begrepp då, vanliga idag.
Så då måste jag väl aktivera min gamla blogg igen...
Join the crowd.
Visserligen har jag en FaceBooksida, men den är en ren och skär händelsedagbok för nära och kära.

Inga kommentarer: